جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو شهریور ماه 1402

معرفی بهترین اساتید کنکوری در ایران

قیمت هر ساعت تدریس بهترین معلم خصوصی در هر درس چقدر است ؟

۶ بازديد

 

 

لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و  بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد


بهترین مشاوران کنکور  و بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران

1-استاد مهدی باباخانی    2-استاد ایمان سرورپور     3-استاد آرین احمدی      4-استاد مهدی برقعی

5-استاد مهدی نکوئی        6-استاد امیر دیبازر           7-استاد شروین مسیح 


برترین اساتید فیزیک کنکور

1-استاد مهدی باباخانی      2- استاد مهدی یحیوی      3-استاد محمود ذهبی      4-استاد فرید شهریاری 

5-استاد مجتبی سادات      6-استاد اصغر اسداللهی    7-استاد باستی


برترین اساتید ریاضی کنکور

1-استاد سامان سلامیان      2-استاد آریان حیدری       3-استاد مسعودی

4-استاد محمد مهربان          5-استاد هومن نورایی      6-استاد ماشاالله رضوی


برترین اساتید شیمی کنکور

1-استاد حسن پلویی      2-استاد بهمن بازرگانی      3-استاد محمدرضا مصلایی       4-استاد رضا بابایی

5-استاد داوود بیرکی      6-استاد کوچیان فرد


برترین اساتید زیست کنکور

1-دکتر زهرا همایونی     2-استاد علی کرامت      3-استاد مهدی آرام فر       4-استاد اشکان هاشمی 

5-استاد علی پناهی شایق

 

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1- دکتر رها مسیح  2- مهندس صحت کار   3- مهندس علی ستوده    4- مهندس شهرام جلالی

 




قیمت هر ساعت تدریس خصوصی با بهترین دبیر خصوصی و بهترین معلم خصوصی به چه عواملی بستگی دارد؟

در تعیین قیمت هر ساعت تدریس خصوصی، با برترین اساتید و بهترین معلمان ایران ،در تمام دروس، پارامترهای زیر  تاثیر گذار است:

1- مورد اول درسی که قرار است به دانش آموز شما تدریس شود به عنوان مثال ،برای توضیح بهتر باید به اطلاعتان برسانیم  که دروس ریاضی فیزیک شیمی و زیست و به طور کلی دروس اختصاصی و تخصصی شهریه و هزینه بالاتری را نسبت به سایر دروس دارا می باشند .همینطور هرچه زمینه تدریس مربوط به موضوعی تخصصی تر و حرفه ای تر باشد و تعداد اساتید کمتری قادر به تدریس مطلوب در آن درس باشند، هزینه دریافتی نیست قاعدتاً افزایش می یابد.

2- اما دومین آیتم در تعیین شهریه و حق التدریس برای تدریس خصوصی توسط بهترین دبیران خصوصی ایران ،مقطع مورد نظر برای آموزش می باشد. اصولاً در مقطع دبستان و در مقاطع پایین تر شهریه ها و حق التدریس ها پایین تر بوده اما ،از سال دهم یازدهم و دوازدهم به بعد حق التدریس ها بشدت افزایش یافته و در نهایت تعجب در مقاطع دانشگاهی نیز مجدداً شهریه تدریس خصوصی و کلاس خصوصی ،به طرز چشمگیری کاهش می‌یابد. بنابراین مقطع کنکور و مقاطع دهم تا دوازدهم ،دارای بیش ترین و گران ترین میزان شهریه دریافتی می باشند.

3- اما مورد سوم در تعیین حق الزحمه و شهریه کلاس های خصوصی با یک معلم خصوصی خوب تعداد جلساتی است که ،قرار است کلاس برگزار شود .بدیهی است که، اگر شما فقط تک جلسه هایی را برای شب آزمون در نظر داشته باشید ،هزینه آنها بسیار بالاست .اما اگر حدود ۲۰ الی ۳۰ جلسه را برای یک بازه زمانی طولانی درخواست نمایید، اصولاً هزینه و شهریه تدریس خصوصی در این روش کاهش می یابد. مبالغ و قیمت‌های مناسب‌تری می‌توانید با برترین معلمان خصوصی ایران دسترسی داشته باشید .

4- اما آیتم بعدی در تعیین میزان شهریه برای کلاسهای خصوصی یک دبیر خصوصی لوکیشن و محلی است که ،قرار است کلاس ها در آن برگزار شود .به عنوان مثال در ۵ کلانشهر بزرگ ایران یعنی تهران و مشهد و تبریز و اصفهان و شیراز ،هزینه ها بسیار بالا تر از شهرهای کوچک می باشد و علت این امر تجمع دبیران حرفه ای در کلان شهرها و همینطور بیشتر بودن هزینه های رفت و آمد و هزینه های اجاره کلاس و هزینه های زندگی در شهرهای بزرگ است .بنابراین در دو حالت مشابه ،تدریس توسط دو دبیر همتراز در دو موقعیت جغرافیایی مختلف برگزار می‌شود و به احتمال بسیار زیاد دبیری که در شهرهای بزرگتر سکونت دارد ،شهریه و حق التدریس بیشتری را نیز از شما دریافت خواهد نمود.

5- اما آیتم بعدی در تعیین قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی و تدریس خصوصی، بسته به کنکوری بودن یا عادی بودن کلاسها است. اصولاً با توجه به اینکه در پکیج های کنکوری از دبیران قوی‌تر و شهیر تراستفاده می‌شود ،قاعدتاً به صورت نرمال شهریه کلاس های کنکوری بسیار بالاتر از کلاس‌های عادی می‌باشد و گاهاً این هزینه تا ۳ الی ۴ برابر کلاس های عادی می تواند افزایش داشته باشد .دسترسی به دبیران برند ایران برای تدریس خصوصی مقطع کنکور، برای تمام اقشار جامعه فراهم نیست و فقط قشری خاص و مرفح و متموبل می‌توانند به برترین و مشهور ترین اساتید کنکور ایران برای تدریس خصوصی دسترسی داشته باشند. هم اکنون کلاس های کنکور در سال ۱۴۰۰ برای در اختیار داشتن دبیران برند مبالغی بین ۷۰۰ هزار تومان ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می باشد، البته دبیران عادی با هزینه های بسیار بسیار کمتر از مبالغ ذکر شده ،به ارائه خدمات کلاسهای خصوصی کنکوری می پردازند .

6-اما آیتم بعدی در تعیین میزان شهریه کلاس خصوصی و تدریس خصوصی توسط یک دبیر خصوصی خوب و یک معلم خصوصی خوب، برخط و آنلاین بودن کلاسهای خصوصی و یا برگزاری کلاسهای خصوصی به صورت حضوری می باشد،با توجه به حذف شدن فاصله ها و محدودیت های مکانی و زمانی اولا ،کلاسهای حضوری نسبت به کلاس‌های آنلاین هزینه ها و شهریه های بالاتری را در بر خواهد داشت. البته استثنائاتی نیز وجود دارد مثلاً، برگزاری کلاس آنلاین با یک دبیر برند بسیار گرانتر از برگزاری کلاس حضوری با یک دبیر عادیست .بنابراین نکته های گفته شده در خصوص کلاس های حضوری و آنلاین ،در شرایط مشابه و در شرایطی است که هر دو تدریس توسط یک دبیر انجام شود.

7- آیتم بعدی در تعیین قیمت کلاس خصوصی و شهریه پرداختی به یک معلم خصوصی و دبیر خصوصی خوب، سوابق کاری دبیر مورد نظر می باشد .اصولاً دبیران با تجربه و دارای سوابق تدریسی بالاتر شهریه شان از سایر دبیران میان رده و دبیران تازه کار بالاتر است .توصیه ما به شما نیز استفاده از دبیران با سابقه است ،اگرچه دبیران کم تجربه مبالغ کمتری را دریافت می نمایند اما ،با اساتید با تجربه بهتر و سریع تر مسیر موفقیت را طی خواهید نمود .

8- همچنین مورد بعدی در تعیین اینجا قیمت کلاس خصوصی با دبیران برتر ایران تایم شروع و استارت کلاس ها می باشد.

معمولاً کلاس هایی که از تابستان استارت می خورد و هزینه‌های کمتری را به شما تحمیل می نماید و هرچه سال تحصیلی رو به جلو پیش برود هزینه بکارگیری و استخدام دبیران برتر نیز افزایش می یابد .مثلاً اگر یک دبیر درجه یک کنکوری در درس زیست شناسی را در تابستان به خدمت بگیرید ،چیزی حدود ۸۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان بابت هر جلسه باید به دبیر برند پرداخت نمایید .اما همان دبیر برند و شهیر در آذرماه با مبلغی کمتر از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر جلسه با شما به توافق نخواهد رسید .بنابراین اگر قصد به کارگیری دبیران برند کنکور را داریم زمان را از دست ندهید و در روزهای آغازین برنامه مطالعاتی خود، کلاس های تان را هماهنگ کنید البته در خصوص دبیران عادی و درجه دو و سه این مبالغ در طول بازه های زمانی سال تحصیلی چندان تفاوتی نخواهد کرد.

9-  عامل دیگر در تعیین قیمت و هزینه تدریس خصوصی مربوط ،به سوابق دبیران در تعریف و در اجرای دی وی دی های آموزش آموزشی در موسسات برتر است .دبیرانی که صاحب اثر نمی باشند ،شهریه پایین تری را دریافت می نمایند. اما دبیران مشهور که در موسسات معروف کنکوری دارای دی وی دی های آموزشی و دارای کتاب های آموزشی می باشند .اصولاً مبالغ بالاتری را درخواست می نمایند و علت این پدیده نیز حرفه ای تر بودن این اساتید می‌باشد ،زیرا موسسات بزرگ کنکوری برای تهیه دی وی دی های آموزشی و کتب آموزشی منحصراً به سراغ برترین ها می روند و برترین ها نیز قیمت‌های بیشتری را از شما مطالبه می نمایند.

 
10-  آخرین مورد در تعیین شهریه تدریس خصوصی در کلاس های خصوصی با دبیران برتر ایران ،انتخاب محل تدریس می باشد .اگر شما از دبیران برتر درخواست نمایید ،که کلاس‌های خصوصی در منزلتان برگزار شود .قطعاً باید هزینه های بالاتری را پرداخت نمایید .البته امکان برگزاری کلاس خصوصی با دبیران برند ایران در دفتر و آفیس محل کار دبیران برتر نیز ،برای شما مهیا است که در این صورت هزینه های تدریس خصوصی چیزی حول و حوش ۲۰ الی ۳۰ درصد برای شما کاهش خواهد داشت .جهت اطلاع از هزینه کلاسهای خصوصی با برترین اساتید ایران در تمام مقاطع و در تمام درس ها با مشاورین کارنامه خلط تماس حاصل فرمایید.

مصاحبه با رتبه های برتر

 

 

فیلم مصاحبه با رتبه های برتر های موسسه کنکوری کارنامه خرد

1_ سرکار خانم  یاسمن کاییدی لیسانس رشته عمران دانشگاه شهید بهشتی

2_ جناب آقای پویا کاییدی دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران

3 _ سرکار خانم زهره سادات زرگر متخصص پوست دانشگاه شهید بهشتی

 

 

میتوانید با کلیک لینک های زیر فیلم مصاحبه با رتبه های برتر را تماشا کنید :

 

1 _ مصاحبه با رتبه های برتر کنکور

2 _ مصاحبه با دکتر زهره سادات زرگر متخصص پوست و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی

تدریس خصوصی

 





تگ ها: برترین اساتیدبهترین معلمان خصوصی ایراندبیر خصوصیشماره معلم خصوصیشهریه تدریس خصوصیقیمت تدریس خصوصیقیمت دبیر خصوصیقیمت معلم خصوصیقیمت معلم خصوصی اولقیمت معلم خصوصی پرشقیمت معلم خصوصی پنجمقیمت معلم خصوصی چهارمقیمت معلم خصوصی دومقیمت معلم خصوصی سومقیمت معلم خصوصی ششمقیمت هر ساعت تدریس خصوصیکلاس خصوصیمعلم خصوصیهزینه تدریس خصوصی ادبیاتهزینه تدریس خصوصی در منزلهزینه تدریس خصوصی ذین و زندگیهزینه تدریس خصوصی ریاضیهزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتداییهزینه تدریس خصوصی زبانهزینه تدریس خصوصی زیستهزینه تدریس خصوصی شیمیهزینه تدریس خصوصی عربیهزینه تدریس خصوصی فیزیکهزینه تدریس خصوصی کنکور

لیست اسامی بهترین اساتید شیمی ایران

۹ بازديد

لیست اسامی بهترین اساتید شیمی ایران

انتخاب برترین اساتید و بهترین معلم ها  برای تدریس خصوصی و گروهی و تدریس آنلاین و حضوری از دغدغه های اصلی پدران و مادران و دانش آموزان است، جستجو و یافتن اسامی قوی ترین و بهترین دبیران دارای پیچیدگی های زیادی است ،

زیرا مشاهده عملکرد تمام دبیران برتر ایران با توجه به گستردگی کشورمان و وجود تعداد زیادی از بهترین معلمان و دبیران تقریبا امری محال است،

پس به ناچار برای انتخاب برترین اساتید و معلمان و دبیران ایران مجبور به استفاده از نظرات شخصی دانش آموزان و مشاوران عزیز  و همچنین اقبال عمومی به کتب آموزشی و فیلمهای تدریس مدرسان پر مخاطب می باشیم. در ادامه لیستی از دبیران به نام و دبیران شهیر ایران را ملاحظه خواهید فرمود.

 

مقایسه دبیران شیمی کنکور

 

 

لیست اسامی بهترین مشاورین کنکور ایران و  بهترین دبیران کنکور ایران از نگاه مجموعه آموزشی کارنامه خرد


بهترین مشاوران کنکور  و بهترین موسسه مشاوره کنکور تهران

1-استاد مهدی باباخانی    2-استاد ایمان سرورپور     3-استاد آرین احمدی      4-استاد مهدی برقعی

5-استاد مهدی نکوئی        6-استاد امیر دیبازر           7-استاد شروین مسیح 


برترین اساتید فیزیک کنکور

1-استاد مهدی باباخانی      2- استاد مهدی یحیوی      3-استاد محمود ذهبی      4-استاد فرید شهریاری 

5-استاد مجتبی سادات      6-استاد اصغر اسداللهی    7-استاد باستی


برترین اساتید ریاضی کنکور

1-استاد سامان سلامیان      2-استاد آریان حیدری       3-استاد مسعودی

4-استاد محمد مهربان          5-استاد هومن نورایی      6-استاد ماشاالله رضوی


برترین اساتید شیمی کنکور

1-استاد حسن پلویی      2-استاد بهمن بازرگانی      3-استاد محمدرضا مصلایی       4-استاد رضا بابایی

5-استاد داوود بیرکی      6-استاد کوچیان فرد


برترین اساتید زیست کنکور

1-دکتر زهرا همایونی     2-استاد علی کرامت      3-استاد مهدی آرام فر       4-استاد اشکان هاشمی 

5-استاد علی پناهی شایق

 

بهترین دبیران هندسه و گسسته

1- دکتر رها مسیح  2- مهندس صحت کار   3- مهندس علی ستوده    4- مهندس شهرام جلالی

 


روش صحیح مطالعه شیمی از نگاه بهترین اساتید شیمی ایران

همانطور که به خوبی می دانید ضریب شیمی در کنکور سراسری بسیار تعیین کننده است، برای آنکه یک دانش آموز رشته تجربی در کنکور موفق باشد زیست را باید بالا بزند و این کاملاً بدیهی است اما عنصر اصلی و تعیین کننده درس شیمی است، که تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان در سال های اخیر در نحوه حل سوالات آن دچار مشکل گردیده اند.
بنابراین شرط لازم برای قبولی در خانواده رشته های پزشکی، خوب خواندن زیست شناسی است، اما کافی نیست و شرط کافی برای قبولی در رشته تجربی، بالا زدن درس شیمی در کنکور سال های اخیر است.

با توجه به اینکه میانگین درصد درس شیمی در سالهای اخیر و با توجه به دشوار شدن سوالات این درس، بسیار پایین آمده است بنابراین اگر شما بتوانید در کنکور ۷۰ الی ۸۰ درصد تست ها را در درس شیمی پاسخگو باشید، امیدتان برای قبولی در رشته های خوب تجربی بسیار پررنگ خواهد شد در رشته ریاضی نیز شرایط کاملاً مشابه میباشد.
یعنی شرط لازم برای قبولی در دروس مهندسی در دانشگاه های خوب دولتی آن است که دروس ریاضی و فیزیک را بالا بزنید، اما این فقط شرط لازم است و شرط کافی نمیباشد و شرط کافی برای قبولی در رشته های خوب، موفقیت در پاسخگویی به سوالات درس شیمی  است.

در سال‌های گذشته دانش آموزان برای پاسخگویی به سوالات شیمی، فقط کافی بود متن کتاب درسی و موازنه های داخل کتاب درسی را حفظ نمایند اما چند سالی است که سوالات شیمی به صورت محاسبات بسیار طولانی و مشکل طراحی می گردند و این موضوع باعث گردیده تا تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان قوی با آنکه ساعت های مدیدی را به مطالعه این دست اختصاص می‌دهند اما نتوانند نتیجه خوبی را در درس شیمی به دست آورد

درس شیمی از لحاظ ضریب از لحاظ اهمیت در رشته تجربی در رده دوم قرار دارد و در رشته ریاضی، در رده سوم دروس پر اهمیت قرار دارد. برای مطالعه موثر و مفید شیمی ، شما باید خط به خط کتاب شیمی را از روی کتاب های درسی خود مطالعه کنید و حفظ کردنی ها را با مطالعه و مرور چندین باره کتاب درسی در خاطر خود ثبت نمایید

همچنین برای تست هایی که به صورت مفهومی و عمیق طراحی می گردند باید یک برنامه خوب در نظر بگیرید . در کتاب درسی مفاهیم به صورت باز شده و گسترده وجود ندارد و در بخش تست های مفهومی نیاز است از یک جزوه خوب یا از یک کتاب آموزشی خوب بهره‌مند گردید.

مباحثی همچون جابه‌جایی مباحثی همچون واکنش های تجزیه مباحثی همچون آرایش الکترونی اتم ها بخش هایی هستند که می توان سوالاتی مفهومی و عمیق که نیاز به تحلیل مناسب دارند از آنها طراحی شود و شما همانند بخش های حفظ کردنی صرفاً با مطالعه کتاب درسی به صورت منفرد و مجزا نمی توانید بر تستهای این بخش فائق آید .


 اما از نگاه بهترین اساتید شیمی کنکور ایران مهمترین و سنگین ترین بخش آزمون شیمی، در کنکور های سنوات اخیر که تقریباً نیمی از سوالات کنکور را شامل می‌شوند، مربوط به مبحث سوالات عددی و محاسباتی است که در سنوات اخیر بسیار دشوار و سنگین طراحی گردیده اند.

بخش‌هایی همچون سینتیک بخش‌هایی همچون باز و اسیدها بخش‌هایی همچون ترمودینامیک مباحث دشواری هستند که سوالات محاسباتی طولانی و پیچیده ای را می توان از آن ها طراحی کرد، در این قسمت علاوه بر آن که شما باید مفاهیم را عمیقاً متوجه شوید باید در انجام محاسبات ریاضی نیز سرعت عمل بسیار بسیار بالایی داشته باشید و این سرعت عمل فقط در سایه حل سوالات بسیار زیاد و متعدد به دست خواهد آمد.

هنگام حل مسائل عددی، به هیچ عنوان این سوالات را در نیمه مسیر به صورت نیمه کاره وانگذارید و تمامی سوالات مسئله‌ای درس شیمی را تا رسیدن به نقطه پایانی ،یعنی رسیدن به پاسخ تست پیش ببرید.

هنگام حل کردن مسائل، اولویت و ارجحیت را به تستهای کنکور دولتی بدهید. همینطور در بین این تست‌ها نیز سوالات سال های ۹۰ تا ۹۹ را با اولویت بالاتری بررسی و تجزیه و تحلیل و حل نمایید.

 


چه دانش آموزانی در درس شیمی مشکل دارند؟

نتیجه تحقیقات گروه مشاورین کارنامه خرد بر روی دانش آموزانی که در درس شیمی مشکل داشته اند نشان میدهد که، اکثریت آنها کسانی هستند که از سال های ابتدایی ورود به دوره دوم دبیرستان با درس شیمی زاویه داشته  داشته و از این درس خوششان نمی آمده است.

احساس تنفر در درس شیمی در بین  تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان ایرانی وجود دارد که علت آن احتمالاً می‌تواند ضعف دبیرانی باشد که مفاهیم شیمی را به خوبی به دانش‌آموزان منتقل نکرده اند و باعث دلزدگی آنها از این درس شده‌اند،
اما از آنجایی که در بازی کنکور، شیمی جزوه دروس تعیین کننده و مهم است.

بنابراین حتی اگر با این درس رابطه خوبی ندارید باید قاعده بازی را رعایت کنید تا موفقیت را در آغوش بکشید، بنابراین به دانش آموزانی که در این درس ضعف پایه‌ای دارند، توصیه می کنیم در کلاس های آنلاین خصوصی یا در کلاس های آنلاین گروهی و یا در کلاس های حضوری شرکت نموده و از محضر بهترین دبیران شیمی ایران استفاده نمایند.

همچنین جهت انتخاب بهترین معلم خصوصی شیمی و بهترین استاد شیمی کنکور به نتایج دانش‌آموزانی که در سنوات گذشته با آنها با آن ها کلاس داشته اند دقت نمایید. بنابراین موفقیت دانش‌آموزان سنوات گذشته یکی از معیارهای اصلی در انتخاب یک معلم خصوصی شیمی خوب میباشد.


مصاحبه با رتبه های برتر

 

 

فیلم مصاحبه با رتبه های برتر های موسسه کنکوری کارنامه خرد

1_ سرکار خانم  یاسمن کاییدی لیسانس رشته عمران دانشگاه شهید بهشتی

2_ جناب آقای پویا کاییدی دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران

3 _ سرکار خانم زهره سادات زرگر متخصص پوست دانشگاه شهید بهشتی

 

 

میتوانید با کلیک لینک های زیر فیلم مصاحبه با رتبه های برتر را تماشا کنید :

 

1 _ مصاحبه با رتبه های برتر کنکور

2 _ مصاحبه با دکتر زهره سادات زرگر متخصص پوست و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی

موسسه کنکوری کارنامه خرد

در موسسه کارنامه خرد ، کلاس ها با دبیران برند ایران، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری بسته به انتخاب شما برگزار میگردد.
 

مراحل ثبت نام کلاسهای کارنامه خرد :

1-تماس با مرکز ثبت نام کارنامه خرد به شماره 02126401062  و استعلام قیمت  و جدیدترین تخفیفات و تایم برگزاری کلاس ها

2-دریافت شماره حساب/کارت از همکاران ما و پرداخت شهریه کلاس ها

3-ارسال فیش واریزی به واتساپ موسسه به شماره 09107680995

4- ارسال تاییده به واتساپ شما و ارسال جزوات و گذرواژه پنل کاربری از طرف همکاران ما برای شما و عضویت شما در گروه های رفع اشکال

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام کلاس ها با شماره 02126401062   تماس حاصل فرمایید.

 

ثبت نام کارنامه خرد

 




رزومه استاد مهدی باباخانی از برترین اساتید فیزیک ایران

۷ بازديد

رزومه و نمونه تدریس مهندس مهدی باباخانی مدرس برتر فیزیک ایران در کارنامه خرد

 

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن %D8%B1%D8%B2%D9%88%D9%85%D9%87-1024x668.jpg است

جهت مشاهده نمونه تدریس فیزیک استاد مهدی باباخانی  در موسسه کارنامه خرد روی لینک زیر  کلیک نمایید:

مشاهده نمونه تدریس فیزیک مهندس باباخانی (اینجا کلیک کنید)

 

مشاهده نمونه مشاوره  مهندس باباخانی  (اینجا کلیک کنید)

 

مشاهده طرح درس مهندس باباخانی  (اینجا کلیک کنید)

 

رزومه استاد مهدی باباخانی از برترین اساتید فیزیک ایران

مهندس مهدی باباخانی  دانش آموخته رشته مهندسی صنایع و  مدرس برنامه های تلویزیونی و مدرس DVD های آموزشی مخ از موسسه گاج و مدرس کلاس های آنلاین گاجینو و پرمخاطب ترین مدرس کنکور در سایت آموزش کانون فرهنگی آموزش می باشند

استاد باباخانی مدرس برتر تهران و دبیر پروازی به شهرهای شیراز و تبریز و مشهد و بوشهر و اصفهان و مدیر مجموعه آموزشی کارنامه خرد می باشند و با 20 سال سابقه  تدریس در مدارس تیزهوشان تهران و شیراز و اصفهان و تبریز و  و برترین مدارس و آموزشگاه های ایران می باشند .

استاد مهدی باباخانی 

رنکینگ استاد مهدی باباخانی  در بین دبیران فیزیک  ایران

استاد مهدی باباخانی  بنا بر آخرین  رنکینگ  دبیران فیزیک  ایران که همه ساله توسط سایت دبیران برند ایران  و وبسایت بانک رزومه دبیران اعلام می گردد هم اکنون در رنکینگ شماره 1 دبیران فیزیک  ایران قرار دارند

روش تدریس :

روش اصلی تدریس استاد باباخانی، آموزش از طریق حل تست و مساله است . یعنی ابتدا یک نکته تستی را به شما آموزش می دهند و سپس در ادامه با حل تست های فراوان سعی در انتقال مفاهیم دارند

استاد مهدی باباخانی در آموزش های آنلاین و همچنین در تدریس دی وی دی های آموزشی ترکیبی از روش های مفهومی و روش های تستی را ارائه می نمایند

شیوه تدریس ایشان به صورت 80 درصد تدریس نکات تستی و 20 درصد نکات مفهومی است

همچنین تدریس ایشان در کلاس های آنلاین فیزیک شاد و مفرح  و جذاب است و با دانش آموزان رابطه خوبی دارند و کلاس درس خشک و بی روح نمی باشد اما در فیلمهای آموزشی و دی وی دی ها تدریس به صورت جدی می باشد.

 

  برای مشاهده سایت کارنامه خرد اینجا کلیک کنید

 

 

روش مطالعه فیزیک به شیوه کنکوری

 

تفهیمی مطالب را یاد بگیرید.

همون‌طور که قبلاً هم گفتیم خواندن فیزیک آنلاین باید پژوهش محور و آزمایش محور باشد یعنی باید بر فهم مطالب علمی سماجت بورزید و هرچقدر که از لحاظ فهم علوم تجربی قوی‌تر باشید بهتر عمل خواهید کرد.

سعی کنید آزمایشات فیزیک آنلاین کتاب درسی را جدی بگیرید این می‌تواند به یادگیری عمیق شما و خواندن درس به‌صورت مفهومی تأثیر بسزایی داشته باشد همین‌طور سعی کنید مطالب را عمیقاً درک کنید و از سر خود باز نکنید.

برخی از دانش‌آموزان سؤال‌ها را حفظ می‌کند، فرمول‌ها را صرفاً حفظ می‌کنند و اصلاً نمی‌دانند که فرمول‌ها از کجا آمده‌اند، ریشه مطلب را نمی‌دانند که چیست در واقع اصل و اساس مسائل را نمی‌دانند از کجا آمده و چرا باید این مسئله را حل کرد و اساس و پایه علمی این مسأله چیست، این شکلی درس خواندن خیلی نتیجه نمی‌دهد شما فقط با حفظ کردن می‌توانید از پس تعداد محدودی سوال بربیایید.


 امتحانات خود را نپیچانید.

یک نکته مهم دیگر این است که سعی کنید در پرسش‌وپاسخ های کلاس مشارکت داشته باشید به قول معروف امتحانات خود را نپیچانید و به وسیله امتحانات و پرسش‌وپاسخ های معلم سر کلاس خود را محک بزنید و خود را بسنجید.

این‌طوری بهتر متوجه می‌شوید که چه مقدار نیاز به درس خواندن دارید و روی کدام مباحث بیشتر ضعف دارید برای مطالعه درس فیزیک آنلاین بعد از اتمام کلاس وقتی به خانه‌ برگشتید همان روز جزوه را باز کنید کمی روی مطالعه جزوه وقت بگذارید.

اما این زمان نباید خیلی طولانی باشد بعد سؤالاتی که معلم سر کلاس حل کرده‌است را سعی کنید بدون آن‌که به جواب نگاه کنید برای خودتان در چرک‌نویس حل کنید.
و پس‌از آن به سراغ حل سوالات و تست‌های به‌اصطلاح آزمایشی بروید.

حتماً بعد از حل سوالات و زدن این تست ها جواب و پاسخ آن‌ها را نگاه کرده و نکات مهم را یادداشت کنید، روی این سوالات خیلی وقت نگذارید و زمان را در نظر نگیرید و فقط هدف این سؤال‌ها این است که درس به‌طور عمیق برایتان جا بیفتد متوجه اشکالات خود در این‌گونه سؤالات بشوید و بعد نوبت تست‌هایی است که باید در آن وقت را اندازه بگیرید به زمان اهمیت بدهید و در واقع شرایط آزمون را برای خود شبیه‌سازی کنید.


 از خود آزمون بگیرید.

همیشه بعد از هر امتحان و آزمون بعد از کمی استراحت یکبار دیگه سوالات آزمون را حل کنید

و به طور دقیق سوالات آن را برسی کنید و اگر به سوالی بر خوردید که نتوانستید با خواندن جزوه به جواب برسید حتما از دبیر خود سوال کنید.

 

مصاحبه با رتبه های برتر

 

 

فیلم مصاحبه با رتبه های برتر های موسسه کنکوری کارنامه خرد

1_ سرکار خانم  یاسمن کاییدی لیسانس رشته عمران دانشگاه شهید بهشتی

2_ جناب آقای پویا کاییدی دانشجوی داروسازی دانشگاه تهران

3 _ سرکار خانم زهره سادات زرگر متخصص پوست دانشگاه شهید بهشتی

 

 

میتوانید با کلیک لینک های زیر فیلم مصاحبه با رتبه های برتر را تماشا کنید :

 

1 _ مصاحبه با رتبه های برتر کنکور

2 _ مصاحبه با دکتر زهره سادات زرگر متخصص پوست و زیبایی دانشگاه شهید بهشتی

 

 

 

تگ ها: استاد مهدی باباخانیاینستاگرام مهدی باباخانی فیزیکسایت مهدی باباخانیفیزیک باباخانیفیزیک باباخانی چطورهفیزیک باباخانی خوبه؟فیزیک باباخانی گاجینوفیزیک باباخانی نظراتفیزیک باباخانی نی نی سایتفیزیک مهدی باباخانی نی نی سایتکانال تلگرام مهدی باباخانیمشاور مهدی باباخانی نی نی سایتمهدی باباخانی فیزیک دهممهدی باباخانی فیزیک دوازدهممهدی باباخانی فیزیک یازدهممهدی باباخانی قلمچی